Tuettu lapsiperheloma Lautsian Kartanossa

10.2.2020

Tuettu loma Lautsiassa

Pws-yhdistys järjestää tuetun loman yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa Sosiaali- ja terveysministeriön Veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella. Loman teemana on lapsiperheloma. Loma järjestetään Lautsiassa Hauholla 22.6-27.6.2020. Tuetut lomat myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein. Loma on täysihoitoloma.

Tuetun loman hakuaika on 1.2.2020-31.3.2020. Hakemusta suositellaan tehtäväksi sähköisesti seuraavasta linkistä https://lotu.lomajarjestot.fi/t/HYVINVOINT/calendar/info/43109 Linkki aukeaa kun hakuaika alkaa.

Loman omavastuu on 100,-/aikuinen. Alle 16 vuotiaat lapset veloituksetta. Lasten hoitoa on kaksi tuntia, kaksi kertaa loman aikana. Tämä toteutetaan ryhmämuotoisesti ja koskee 3-6 vuotiaita lapsia. Hyvinvointilomat tekee päätöksen loman saaneista ja näihin päätöksiin ei yhdistys voi vaikuttaa. Lomalla on paikkoja n. kuudelle perheelle. Lisätietoja lomista ja Lautsiasta www.hyvinvointilomat.fi www.lautsia.fi